- Gratis bezorging en montage
- Hoge klanttevredenheid
- Private Shopping
- Persoonlijk slaapadvies
Soms kan het gebeuren, dat u niet helemaal tevreden bent met een product dat u online besteld heeft. Het product oogt anders dan verwacht, de kleur is het net niet of de maat is verkeerd. Uw tevredenheid is voor ons erg belangrijk. Daarom kunt u beddengoed dat u bij ons via de website besteld heeft en waar u niet tevreden over bent gratis retourneren. Gratis retourneren is van toepassing op onze dekbedden, dekbedovertrekken, hoeslakens, kussenslopen en kussens. Verder gelden de gebruikelijke retourvoorwaarden, zoals hieronder beschreven. Let op dat het retourbeleid voor online aankopen erop gericht is om een product thuis te beoordelen zoals u dat in een winkel zou doen.
Wanneer u op onze website een product besteld dan heeft u altijd recht op een bedenktijd van 14 dagen. Dat betekent dat u 14 dagen de tijd hebt om terug te komen op uw besluit om het bestelde product ook daadwerkelijk af te nemen.
Vanaf de dag van ontvangst heeft u 14 dagen de tijd om ons te melden dat u afziet van de koop. Vanaf de dag dat u ons de retourmelding aan ons heeft doorgegeven heeft u vervolgens nog eens 14 dagen de tijd om het product ook daadwerkelijk terug te zenden.
De bedenktijd geldt niet voor producten die speciaal voor u op maat zijn gemaakt.
Bestellingen die via onze webshop worden geplaatst na een bezoek aan onze winkel, waarbij je hebt bevestigd dat je het product in de winkel hebt gezien en getest, vallen niet onder het herroepingsrecht van de Wet Koop op Afstand. Omdat je het product vooraf hebt kunnen beoordelen, wordt deze aankoop gezien als een bewuste en definitieve keuze. Dit betekent dat annuleren of retourneren niet mogelijk is.
Voor meer informatie hierover kun je onze speciale informatiepagina raadplegen of contact opnemen met onze klantenservice.
Het aanmaken van een retour is zo geregeld. Vul simpelweg het retourformulier in en wij doen de rest! Binnen een paar stappen heeft u uw retourverzoek ingediend en ontvangt u alle informatie om het product terug te sturen.
Heeft u vragen? Onze klantenservice helpt u graag verder.
Indien wij bezorgkosten in rekening hebben gebracht ontvangt u deze altijd volledig retour, als u de hele bestelling retour stuurt. Hebben wij op uw verzoek een verzendmethode toegepast die duurder is dan de standaardlevering (een spoedlevering bijvoorbeeld), dan vergoeden wij enkel de kosten voor de standaardlevering.
Zodra wij het product retour hebben ontvangen, of u heeft aangetoond dat het product is teruggezonden, betalen wij u het aankoopbedrag binnen maximaal 14 dagen terug.
Terugbetaling vindt plaats via hetzelfde betaalmiddel dat u bij aankoop van het geretourneerde product heeft gebruikt, maar niet als u zelf instemt met een andere methode. De terugbetaling zelf is kosteloos.