- Gratis bezorging en montage
- Hoge klanttevredenheid
- Private Shopping
- Persoonlijk slaapadvies
Soms kan het gebeuren, dat u niet helemaal tevreden bent met een product dat u online besteld heeft. Het product oogt anders dan verwacht, de kleur is het net niet of de maat is verkeerd. Uw tevredenheid is voor ons erg belangrijk. Daarom kunt u beddengoed dat u bij ons via de website besteld heeft en waar u niet tevreden over bent gratis retourneren. Gratis retourneren is van toepassing op onze dekbedden, dekbedovertrekken, hoeslakens, kussenslopen en kussens. Verder gelden de gebruikelijke retourvoorwaarden, zoals hieronder beschreven. Let op dat het retourbeleid voor online aankopen erop gericht is om een product thuis te beoordelen zoals u dat in een winkel zou doen.
Wanneer u op onze website een product besteld dan heeft u altijd recht op een bedenktijd van 14 dagen. Dat betekent dat u 14 dagen de tijd hebt om terug te komen op uw besluit om het bestelde product ook daadwerkelijk af te nemen.
Vanaf de dag van ontvangst heeft u 14 dagen de tijd om ons te melden dat u afziet van de koop. Vanaf de dag dat u ons de retourmelding aan ons heeft doorgegeven heeft u vervolgens nog eens 14 dagen de tijd om het product ook daadwerkelijk terug te zenden.
De bedenktijd geldt niet voor producten die speciaal voor u op maat zijn gemaakt.
1) Log in op uw klantenaccount en meldt uw retour aan
U meldt uw retourzending aan door in te loggen op uw Beds & Bedding klantenaccount. Vervolgens gaat u naar ‘mijn bestellingen’. Klik bij de betreffende orde op ‘bekijken’ en vervolgens onderaan het orderoverzicht op ‘artikel retourneren’. Ten slotte vult u het korte retourformulier in.
2) Print uw retourlabel en plak het op de doos
Nadat u uw retour heeft aangemeld ontvangt u zo snel mogelijk een retourlabel van ons op uw e-mailadres. Hiermee kunt u uw pakket retourneren. Stop de te retourneren producten in een doos en plak het retourlabel op het pakket.
3) Breng uw pakket naar PostNL-locatie
U brengt het pakket naar een PostNL-pakketpunt. U ontvangt daar een bewijs van afgifte. Bewaar dit bewijs goed.
Heeft u geen klantenaccount?
Indien u nog geen klantaccount hebt, dan kunt u deze alsnog aanmaken. Maak een klantenaccount aan met e-mailadres waarmee u de bestelling geplaatst heeft, dan ziet u uw bestelling direct terug in uw account.
Wilt u geen gebruik maken van ons klantenaccount, vul dan ons retourformulier in. Dit formulier kunt u digitaal al invullen of eerst uitprinten en daarna met pen invullen. Stuur het ingevulde en ondertekende formulier vervolgens naar [email protected] of stuur het mee in de doos met het artikel dat u terugstuurt.
Zodra wij het product retour hebben ontvangen, of u heeft aangetoond dat het product is teruggezonden, betalen wij u het aankoopbedrag binnen maximaal 14 dagen terug.
Indien wij bezorgkosten in rekening hebben gebracht ontvangt u deze altijd volledig retour, als u de hele bestelling retour stuurt. Hebben wij op uw verzoek een verzendmethode toegepast die duurder is dan de standaardlevering (een spoedlevering bijvoorbeeld), dan vergoeden wij enkel de kosten voor de standaardlevering.
Terugbetaling vindt plaats via hetzelfde betaalmiddel dat u bij aankoop van het geretourneerde product heeft gebruikt, maar niet als u zelf instemt met een andere methode. De terugbetaling zelf is kosteloos.